Tuesday, January 31, 2017

Refunder - pengar tillbaka på alla online-köp!

Det här är inte ett sponsrat inlägg, men jag får värvningsbonus om någon registrerar sig via länken nedan. Vill bara upplysa om det så att det framkommer klart och tydligt. Jag skriver om Refunder för att jag tycker att sidan är helt genial och helt enkelt vill dela med mig.

Handlar du ibland saker på nätet? Gardiner, kläder, hälsokost, djurmat eller leksaker kanske? Då borde du använda Refunder! Refunder.se är Sveriges största cashback-site som ger dig pengar tillbaka på alla dina onlineköp. Ska man ändå köpa något via nätet så kan man ju lika gärna få rabatt, eller hur?! Tjäna pengar på att handla sånt som du liksom ändå hade tänkt handla :-)
Det enda du behöver göra för att få återbäring är att bli medlem och shoppa. Det kostar ingenting att vara medlem. Du samlar din återbäring hos Refunder.se och kan när som helst logga in på ditt medlemskonto och se hur mycket pengar du har.
Om du använder den här länken för att registrera dig så får du 50 kr i startbonus! När du har 100 kr eller mer på ditt konto så kan du be om en utbetalning, och får då pengar in på ditt bankkonto.

Lägg också till Refunder-knappen - då visas det tydligt vilka sidor som ger dig återbäring när du gör ett Google-sök! Över 615 butiker är för närvarande anslutna till Refunder - och det ökar hela tiden. Som exempel kan nämnas: Åhlens, Boozt, Zalando, CDON, Polarn O. Pyret, Byggmax, Clas Ohlson, Granngården, Hemtex mm. Även på flygresor, hotellbokningar och hyrbil kan man få återbäring. Alla anslutna butiker hittar du här.

Återbäringen får du även om det är rea, så ibland kan man verkligen göra bra köp.

Exempel: Jag köpte ett par Bobux I-Walk boots till dottern. Rekommenderat pris är 749 kr, men sidan jag handlade ifrån hade 30% rea så priset var 524,30 kr. Utöver det fick jag 7,5% återbäring - dvs. 39,30 kr insatt på mitt Refunderkonto. Så skorna kostade mig alltså 485 kr istället för 749.

Och Bodystore, som har massor av bra varor till oss kost- och hälsonördar ger för det mesta 5.5% rabatt - ibland mer! Massor av pengar att spara om man brukar handla där alltså :-)
Om butiken är ansluten till Refunder så syns det tydligt när du går in på sidan - om du har Refunder-knappen installerad!
Installera Refunder-knappen så visar Google tydligt vilka sidor som ger dig rabatt!
Ett litet räkneexempel. Det går ganska fort att komma upp i 100 kr och kunna plocka ut pengar!

5 comments:

  1. Ett mycket trevligt inlägg om medicin
    . Din forskning är lysande. Snälla fortsätt att posta så. Tack

    ReplyDelete
  2. https://www.oprechtapotheekshop.com/product/adderall-30mg/

    ReplyDelete
  3. https://www.oprechtapotheekshop.com/product/ketamine/"

    ReplyDelete
  4. https://www.oprechtapotheekshop.com/product/a-pvp/"
    https://www.oprechtapotheekshop.com/product/ritalin/"

    ReplyDelete